Honda Bay

28 december 2018 - Puerto Princesa, Filipijnen

Vandaag zijn we naar Honda Bay geweest.Met een traditionele Filipijnse boot waar in dit geval 14 mensen in konden.Zo ontmoet je weer allerlei mensen waar je een dag mee optrekt.Een stel uit Slovenie,een Indieer die momenteel in Nieuw Zeeland woont en nog meer mensen waar we niet zoveel mee gepraat hebben.In Honda Bay hebben we 3 eilanden bezocht die voor de kust van Palawan liggen.Het begin van de dag was erg rommelig.Om 7 uur stonden we klaar, maar ons busje kwam pas drie kwartier later,omdat we nagevraagd hadden.Er gaat soms wat mis hier.Na een rit kris kras door Puerta Princesa kwamen we rond 9 uur in de haven aan.Daar snorkels en waterschoenen gehuurd en toen aan boord.Heel bijzonder om met zo'n boot te varen.Het eerste eiland was Starfish eiland.Daar hebben we gesnorkeld en er was een BBQ op het strand voor ons georganiseerd.Heel lekker en gezellig.Op het tweede eiland hebben Pap en ik alleen maar een biertje gedronken.Het derde eiland had een heel mooi strand waar we gezwommen hebben.Om 17.00 waren terug in ons hotel.Vanavond hier maar wat eten.Morgen op tijd met de bagage klaarstaan voor de bus die ons naar El Nido zal brengen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl